../albums/home/home-aadc571bb475805f2aca7007dd2456aa.png../albums/home/home-d7ee39c4bcb5344d83d97a3b09a8dd2c.png../albums/home/home-c978ee97065aca25edf0491aef55f337.png

Derolic: hoogstaande technische kennis, topmaterialen en luisteren naar de klanten vormen de ingrediënten van een uniek recept.

Vanuit de industriezone in Aalter opereren de zusterbedrijven De Rycke Roland en Derolic in het hele land. Het eerste bedrijf is als groothandel rond elektriciteit, sanitair en verwarming een paradijs voor de doe-het-zelvers en installateurs, het tweede zorgt zelf voor professionele installaties en neemt de klanten alle zorgen uit handen, en dit op diverse vlakken: elektriciteit, sanitair, verwarming, warmtepompen, zuinig energieverbruik, koeling, ventilatie en domotica. 

Meer dan 100 jaar ervaring 

Derolic kan bogen op jarenlange ervaring en een stevige technische kennis van alle medewerkers. Gezamenlijk hebben de negen medewerkers meer dan honderd jaar ervaring. Het spreekt voor zich dat dit een niet te onderschatten troef is. Ze kennen de wereld van sanitair en verwarming helemaal op hun duimpje en bieden de klanten in elke situatie de meest adequate oplossing. Dat ze al jarenlang voor Derolic werken, bewijst trouwens ook dat het bedrijf zijn werknemers in de watten weet te leggen. En het is bekend dat tevreden werknemers goed presteren. Dat komt u als klant alleen maar ten goede.  

Luisteren naar de klant en persoonlijke benadering

De belangrijkste succesfactor voor een bedrijf is dat het zichzelf voortdurend in vraag stelt en zich niet gaat nestelen in een bepaalde comfortzone of op routine gaat werken. Derolic is op dat vlak altijd een voorloper geweest. Het heeft geen dure managementboeken nodig om te weten dat het in de eerste plaats belangrijk is om goed te luisteren naar de klanten. De medewerkers van Derolic dringen niets op, maar maken een analyse van de vraag van de klant en geven dan advies over de meest adequate oplossing. Persoonlijke benadering is geen ijdel woord.   De duizenden tevreden klanten kunnen dat getuigen. Omdat Derolic bovendien al sinds jaar en dag samenwerkt met de grootste en bekendste merken leidt die persoonlijke benadering tot een enorm hoge score op de klantentevredenheidsschaal. 

Voortdurende bijscholing en hoge technische kennis

De enige zekerheid die we in deze onzekere tijden nog hebben is dat alles verandert, en dat die veranderingen bovendien tegen een steeds sneller tempo gebeuren. Ook in de domeinen waarin Derolic actief is, staat de tijd niet stil. Maar  hoe snel de ontwikkelingen ook gaan, Derolic blijft ze door de open geest, die het bedrijf kenmerkt, wel van nabij opvolgen. In sommige sectoren hoort men wel eens dat de klanten ondertussen beter op de hoogte zijn dan de verkopers, maar de technici van Derolic blijven dankzij hun permanente opleiding wel hun voorsprong behouden. Zelfs als u zelf behoorlijk goed op de hoogte bent, zult u bij Derolic altijd nog iets meer te weten komen.